Torsdag

Kollade klart på filmerna jag hyrde igår, somnade igår när jag tittade på Benjamin Buttons otroliga liv så var tvungen och gå och lägga mig. Så jag tittade klart på den idag och så tittade jag på Revolutionery Road, ingen av dom var särskillt bra vart besviken. Men nu har man ju sett dom iaf.

Har verkligen blivit en seg dag vilket det oftast blir jag inte jobbar. Sov länge men jag somnade faktiskt tidigt och snabbt för att vara mig. Kanske var för att jag gick upp så tidigt igår och jobbade, var till stan och jobbade till halv nio. Då blir man rätt trött :)

Ska jobba igen på fredag, lite synd att man missar studenten. Hade velat sett Gustavs student iaf och sen gått ut antingen i Arboga eller i Linde, nu när det är hotellet för en gångs skull.

Nu ska jag ta och duscha sen kanske laga nån kvällsmat.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0