3 st tjugor = 600 kr

Yees då var ännu en eftermiddag/kväll avklarad på Hemköp men det tog sin lilla tid. Det var jag, Becca och Fredde som stängde vi var lite nervösa för det var ingen av oss som är super duktiga på att stänga med det gick iaf till slut :) Dock skedde ett lite misstag när vi skulle räkna pengarna. Vi alla tog en varsin kassa att räkna ihop oc när vi skulle räkna ihop kassorna tillsammans fick vi det inte att stämma. Vi räknade om och räknade om men det var aldrig rätt. Till slut så upptäcker vi felet, Fredde hade skrivit på sin lapp att 3 st tjugor vart 600 kr, haha. Vi hade så roligt åt det där och för att det tog sån tid att upptäcka :P

Hade tänkt att jag skulle försöka ändra lite här på bloggen så det blir mer personligt, just nu tycker jag det ser ut som tapeten på nått gammalt torp eller nått. Får se vad jag lyckas med, jag är ju inte så där super teknisk av mig. Har idag fått suttit och raderat en massa kort från min användare på mammas dator. Jag hade lite mycket kort, min mapp var på lite över 5 GB. Vet inte om det är mycket men mina nya dator har en hårddisk på 4 GB tror jag. Är verkligen inte hajj på sånt där, det var ju min kära vän Jocke som fick hjälpa mig välja dator och allt och jag måste säga att jag är mycket nöjd! :)

Nehe om man skulle försöka sig på den där designen då, får väl se hur de går!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0