Deja vú

Ja en händelserik helg har det verkligen varit, på gott och ont. Så här har min helg sett ut i korta drag:

Fredag:
Jag och Becca satt med Emil och Philip och drack i hennes lägenhet. Vi kom på den "bra" idén att vi skulle köra ett slags kortspel som går ut på att man får dricka ungefär hela tiden, inte så smart med tanke på att killarna bestämt sig för att dom skulle supa ner oss tjejer. Men vi hade kul under tiden iaf :) Senare kom även Fredde, Åhl och Micke. Rätt så kul kväll ändå trots en del händelser.


Philip, jag och Becca.



Lördag:
Åkte jag och Becca med mamma till Linde, var först hos Göran och fixa iordning oss innan vi gick ner mot Anna. Det vankades det en riktig tjejförfest. Mycket roligt men även denna kväll men också alldeles för mycket alkohol. Vi gick ner till Folkan rätt så sent efter att han stannat vid en annan förfest på vägen där det fanns lite mer manliga deltagare :) Var på Folkan i vad som kändes som 5 min men hade iaf skit kul. Dock tills vi skulle hem, inte så kul. Ringde mamma kl 3 på natten och jag har helt klart världens bästa mamma!


Jag, Joanna och Becca.



Söndag:
Var väl inte en sån bra dag men man mår väl som man förtjänar som alltid. Det är bara att bita i det sura äpplet! Dagen slutade betydligt mycket bättre nä hur den började. Träffade Anna P för första gången på väldigt länge, kändes otroligt skönt. Allt gammalt är glömt nu vilket känns bra, alltid bäst att bara glömma och förlåta. Alla människor är enligt mig värda en andra chans. Det var verkligen att kärt återseende, kul om nån sett oss när vi stod där och kramades, grinade och skrattade mitt på vägen :) Känns så skönt att få tillbaka en av mina bästa vänner nu när jag som mest behöver det. Nån som förstår mig som ingen annan, det kändes som om det var en vecka sen vi sågs sist med tanke på hur lätt det var att prata. Är så otroligt glad för det här, gammal vänskap rostar tydligen aldrig :)


Anna och jag på minimaran, där var vi inte gamla :)



Idag, måndag:
Har inte fått så mycket gjort idag, pratade nyss med Emma. Är så glad för mina vänner just nu att dom alltid finns för mig och ställer upp! Önskar att alla kunde få ha så underbara vänner som jag. Nu ska jag nog ta att skura köksgolvet, har lovat mamma att jag skulle göra det så det är väl bäst jag gör de nu.


Det var en gång en liten flicka som sa till mig:
"Till sist sätter jag en klocka på såret. För du vet, tiden läker ju alla sår!"

Kommentarer
Postat av: Annap

hihi.! Den klockan är världens bästa klocka!! :D blir tårögd!

2009-05-11 @ 20:47:46
URL: http://missannapanna.blogg.se/
Postat av: Annap

hihi.! Den klockan är världens bästa klocka!! :D blir tårögd!

2009-05-11 @ 20:49:06
URL: http://missannapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0