Fel sida

Sitter på jobbet, skit tråkigt finns inget att göra. Jane gick för typ en halv timme sen men det känns som mer. Så nu ska jag sitta här själv fram tills kl 9 ikväll känns ju kul. Ja jag vet jag är skit gnällig ocg negativ men jag ahr nog verkligen vaknat på felsida idag..

Imr hoppas jag att jag är lite gladare, för då ska vi på tacobuffé längtar för det var så länge sen jag åt tacos faktiskt.

Sen på lördag blir det att åka till hytta för mitt sexparty som mina kära vänner har gett mig i present, ska blir kul faktiskt. Vi kommer nog bli några stycken :) Efter det kommer vi säkert dra till Folkan, men det visar sig hur kvällen blir.

Nej nu ska jag nog ropa på Evelina som är ute i badet, för nu måste jag gå på toaletten! äta måste jag ju också göra undra när jag ska göra det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0