Ge mig mer pengar!

Idag har jag inte gjort ett skvatt skulle man kunna säga! Gick upp sent som vanligt så halva dagen hade ju gått, skulle ha ringt några samtal (det får mig att låta viktig) och gått till Hemköp för att prata med Anette. Men eftersom jag gick upp så sent så gick allt i ultrarapid. Kom inte riktigt igång förns när mamma kom hem vid fyra tiden, det var först då jag kom mig för att gå till Hemköp. Var ju tvungen att prata med Anette eftersom jag har fått alldeles för lite pengar, hon var givetvis inte där men jag fck hennes nummer så jag kunde ringa henne när jag kom hem. Så nu är det där förhoppningsvis fixat, får väl se om det dimper ner några pengar på mitt otroligt tomma konto :)

Imr blir det Lindesberg om allt går enligt planerna, kom på nu att jag kanske skulle titta förbi Energikällan en sväng. Länge sen jag var där nu, miss you guys! Därför tänkte jag lägga ut lite bilder på mina kära vänner på Energikällis! :)

Jocke, Jag och Sara
Ben and Jerry glass är ett måste!

Sara, jag och Sharon
Förfest hos Södervall, kul!

Sara sitter på Facebook, suprise suprise!
Hard work!

Maria sjunger
Maria fyllde 25(+10)år och bjöd på fest!

Maria
Maria och jag jobbade när vi jobbade en av alla våra helger ihop, hur skulle jag klarat mig utan dig? :)

Sara vid Futtes bil
Sara och jag busade, kul vare!


Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dig också ju! Hoppas jag hinner se dig i morrn.

2009-05-19 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0