Helgen

Känner att det har varit dålig uppdatering här under helgen men det är faktiskt som så att jag inte har varit hemma sen i fredags. Så jag får väl avlägga en rapport nu om hur kvällen har varit:

Fredag:
Jag tog bilen till Lindesberg för en trevlig kväll hos Maria och Peter. Maria hade lagat en super god tacopaj som vi avnjöt tillsammans med gott vin. Det var jag och Sharon som var dom lyckligt inbjudna hem till Södervall/Lindgrens hushåll :) Vi satt mest och snackade skit och skrattade en hel del. Vart ju en del deeptalk som det brukar tendera till att bli men det var skönt att prata av sig och få andras syn på saker och ting. Vinet gjorde verkligen sin verkan så vid tolv tiden var det dags att kila hem till Göran för att sova. Kom på nu att jag visst glömde mitt paraply hos Maria så jag får väl hämta det snart :)

Maria och Peter
Mina förebilder på många sätt.



Sharon och Frida
Puman och jag.



Lördag:
Vaknade hos Göran så där lagom bakis, gick ner till Mamma och Göran som satt i tvrummet och tittade på film. Fastnande där ett bra tag innan jag orkade ta mig något att äta. Ringde Anna och hörde lite om planerna för kvällen, det skulle bli grillning och förfest på Loppholmarna med trevliga människor :) När mamma och Göran åkt till Fellingsbro så gjorde jag mig iordning, sen kom tjejerna från hytta och hämta mig. Då åkte vi till Hemköp och handla mat sen upp till Anna där vi förberedde all mat och dom andra fixade iordning sig.

När vi var klara drog vi till Loppholmarna med all vår packning. Vi tjejer grillade och åt och sen senare kom det lite fler folk. Även polisen svängde förbi en sväng, dom var dock mycket trevliga och snälla och för att inte tala om snygga ;) Jag var nog inte den enda som inte skulle haft nått emot att ha blivit arresterad och fått en kroppsvisitation ;)

mys


på väg till Folkan


Vi hade roligt därute tills vi skulle gå till Folkan, var faktiskt väldigt roligt där. När det stängde gick vi till Papas och käka lite och satt och prata sen kilade jag och Becca upp till Göran där vi satt och pratade innan vi till slut gick och la oss.

vid papas
"Akta dig så jag kan ta kort på dom här fyra snygga tjejerna!"


Söndag:
Vaknade först av att Anna ringde vid åtta, då var jag inte så pigg. Men vi sov vidare några timmar till innan Anna, Emma och Daniela kom upp och hämta oss. Vi åkte ner på stan för att käka på Linde pizza, gott dom bara den dagen efter. Gick runt lite i Linde innan jag och Becca åkte hem, med ett stopp hos min far. Han hade varit till Åland och hade som vanligt köpt presenter till mig :) Jag fick M&Ms, tuggummi och en spritdrink på tub :P Sen på kvällen vart det som vanligt att sitta nere i Beccas lägenhet och snacka skit :)

Idag:
Sitter inne fast det är så fint väder, är inte riktigt okej va. Men känner mig så snorig vet inte om det är pollen fortf.. Jävla skit det där. Hes är man ju också, ska försöka att nästa gång man festar att inte prata så mycket och högt (mission impossible) och inte röka. Får se om det blir nån skillnad, vill ju inte vara hes hela tiden :(

Nu ska jag ta och plocka undan lite på rummet och tvätta nån tvättmaskin tror jag. Ha det bra!























 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0