Jag överlevde

Ja jag överlevde arbetsdagen ;) Det var tungt, hände inte så mycket efter att Jane och alla andra hade gått. Satt mest vid datorn hela tiden.

Men nu är jag hemma iaf, är hos pappa för en gångs skull. Hade köpt kycklingsallad till mig som jag åt när jag kom hem, gulle han :) Kollade lite på grannfejden, är rätt så roligt men ibland så är det så överdrivet vuxna människor som beter sig som småbarn i en sandlåda. Pinsamt att hela svenska folket får se det också, fast lite kul är det ju för oss :P

Imorgon ska jag städa lite här hos pappa på förmiddagen (om jag lyckas komma upp ur sängen) sen ska jag försöka skicka iväg dom där satans skorna och hoppas på att jag får ett par nya som är bättre. Ska hämta mina pumps i Linde som har blivit umklackade och lagade, vilket verkligen behövdes! På kvällen blir det tacobuffé med vännerna, gott!

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, känner på mig att den är väldigt kall inte så mysigt.

God natt sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0