Kristi himmelfärdsdag

Vaknade vid tio hos Anna idag. Det vart ingen grillning igår utan jag, Daniela och Anna gick ner på stan och käkade pizza ist :) Sen köpte vi dipp och grönsaker som vi käkade när vi tittade på film, riktigt mysigt. Vi tittade på Bröllopsduellen(tror jag den hette iaf) den var jätte bra och jätte rolig så den rekommenderar jag.

 Åkte från Linde vid tolv tiden idag, kom hem och prata lite med mamma innan jag gick över till Jenna. Där var hon, Emma(systern) och Agnes. Senare kom Becca och då var det dags att gå ut med Ann-Britt och Ingvars hunder så vi tog oss en liten promenad runt Ängeby. Känner att jag verkligen vill ha en hund, har bestämt att så fort jag får tid, råd och plats för en så ska jag skaffa mig en! :) Finns inget mysigare än att ha en hund som kommer och möter en med vifftande svans när man kommer hem. Men jag får väl nöja mig med min lilla(?) Teddy så länge :)

På promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0