Lättroade

Just nu sitter jag och försöker samla kraft till att gå och borsta tänderna så jag kan krypa ner i sängen och somna till nån bra film. Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, vi var ute med hundarna en sväng till sen satt vi och pratade lite. Vi bestämde oss för att röka vattenpipa eftersom nu visste vi hur vi skulle göra och det visste vi ju inte sist :P Men inte gick det någe bättre den här gången inte. Så jag och Becca gick in och tittade på film ist.

Grannen
Var bara tvungen att lägga upp kortet på våran granne,
vi hade så roligt åt det där men vi har ju också så dålig humor!


Ja imr är det fredag, så vad har helgen att bjuda på kan man fråga sig? Såg Maria igår när vi gick hem till Anna och då slog det mig att nån liten "snacka skit och dricka vin" - kväll borde det bli dags för snart, så det får jag allt ta tag i! :) Nej men som sagt får se vad som händer i helgen, kan ju alltid hoppas på nått kul.

Min säng väntar och Brad Pitt i den så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0