Mamma

Sitter här och väntar på att mamma ska komma hem från hennes och Görans lilla mini semster, behöver prata med henne. Känner faktiskt inte för att skriva så mycket idag, humöret är inte på topp. Jag har kommit fram till att antingen händer inget i mitt liv eller så händer allt på en gång. Jag skulle uppskatta om det kom i lite mer spridda skurar ist för ösregn, men han där uppe är väl inte ett så stort fan av Frida Andersson verkar de som.

Det positiva med helgen var ändå att umås med Daniela och sen igår så var ju jag och Anna P på Donken och käkade och pratade :)

Lägger ut lite bilder från lördagen ist för att skriva nått mer.

Kristin i taxin

Carro och jag i taxin

Taxichauffören och Kristin
Anna vid bussen

Jonas och Tim vid bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0