Morgondagen

Ligger i Danielas säng och kollar runt lite på internet. Åkte hit vid två, fick med mig mina grejer som jag beställt från Nelly.com. Klänningen passade bra men skorna var det nog nått fel på, bakkappan (eller vad det heter) stod liksom ut på utsidorna så det syndes framifrån. Vet inte om det är mina fötter det är fel på eller om det är skorna för storleken var det inget fel på. Ska skicka tillbaka dom och få ett par nya och se om dom är bättre. Dock var plattån högre än jag trodde vi mätte och den var nästan 14 cm, så när jag har dom på mig blir jag runt 185 cm lång haha. Slog huvet i lampan när jag prova dom, Carina och Daniela hade lite roligt åt mig. Kan ju iaf inte gå ut med bara Emma och Daniela när jag har dom, för dom är ju så korta så då ser jag ju ännu mer jättelik ut :P Får se hur jag gör men dom är ju såå snygga!

Jag, Daniela och Joanna var in en sväng till Linde också, lämnde in skor som behövdes klackas om och lagas lite det var behövligt!

Imorgon ska jag jobba på Energikällan, typ helt själv ser verkligen inte fram emot det! Usch känns hemskt, finns inget värre än att sitta där och det inte händer nått :( Men men får väl tänka att det är pengar..

Nu ska jag borsta tänderna.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Men hallå!?!

Vaddå helt själv...vi andra vikarier då, räknas inte vi ;-) Ses snart...

2009-05-28 @ 09:50:52
Postat av: den heta

haha kort! jag är inte kort!;)

2009-05-28 @ 14:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0