Mors dag

Igår var det sexparty hemma hos Daniela, riktigt roligt var det. Alla bjöd på sig själva men det är ju inte direkt någon som är pryd av oss. Tjejerna hade fixat ost och kex och sånt gott också. Senare åkte vi in till Linde för att gå ut på Folkan, en riktigt lyckad kväll vart det. Har inte skrattat så mycket på länge :) Kameran är hos Daniela så får se om jag vågar lägga upp några bilder sen ;)

Idag är det mors dag, så har umgåtts med mamma hela dagen :) Har fått prata av mig, behövligt. Tack mamma för att du finns<3 Har solat också och jag har nog blivit lite brun faktiskt :)

Nu ska jag gå ut och pressa lite till in i det sista,

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0