Mutter

Sitter just för tillfället nere i Beccas lägenhet och dricker lite :) Väntar på att Emil och Åhl och dom ska komma förbi för att umgås lite med oss, alltid lika trevligt.

Jag och Becca var ju till stan idag, vart så besviken för den typ jackan jag skulle köpa på HM fanns ju såklart inte i dom färgerna som jag ville ha den i, surt. Men inhandlade iaf lite andra roliga saker, Becca fick sina utemöbler tillslut. Haha när vi skulle få hjälp med att få ner stolarna som var staplade av en manlig anställd vart Becca irriterad för att han raggade för lite på oss. "Han måste ha tjej" var hennes förklaring till det hela :)


Becca gör ett försök att få ner en stol :)



När vi väl kommer hem och ska sätta ihop bordet upptäcker vi att det fattas en mutter, typiskt. Men men vi fick slå våra kloka(?) huven ihop och ändra om lite så tillslut vart det bra iaf :)

Efter det åkte vi hem till min kära far, satt och tala med honom ett tag inna vi åkte ner till Becca igen för att äta pizza som min snälla pappa bjöd på :)

Så nu sitter jag här, får hoppas dom små pojkarna kommer snart så det blir lite fart :)

Ha det bra!











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0