Något så litet

Idag har jag solat lite sen jobbat några timmar på Hemköp. Åhl ringde och frågade om jag vill jobba lite åt honom och det kunde jag ju faktiskt göra, pengar tackar man ju aldrig nej till :)

Jag har ju känt mig lite nere på senaste tiden av en rad olika anledningar, men idag hände något som iaf gjorde min dag mycket bättre. Det var inte någon stor grej alls men den gjorde så mycket. Det var när jag satt i kassan, då kom en lite tjej fram hon var väl typ 10 eller nått (är så dålig på att uppskatta åldrar), så sa hon:

"Vad heter du?"

"Frida"
(svara ju jag så klart)

"Vad fin du är!"

Det var inte värsta grejen men hon gjorde iaf min dag mycket bättre :)

Dock när jag kommer hem och ska berätta det för min syster så skrattar hon bara och säger:

"Men hon är ju knäpp"

Jaja jag vart iaf glad, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Lösvikt,  Robert Gustavsson är nog bland dom roligaste jag vet :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0