Onsdag

Onsdag idag, imorgon är det Kristi himmelfärdsdag så då är nästan alla lediga sköönt :) Haha fast iofs så är ju jag ledig iaf, tänkte jag inte på ;) Ska åka till Linde snart, ska bara göra mig iording och plocka lite här hemma. I Linde hade jag tänkt att hälsa på på Energikällan lite, hoppas det är några roliga där när jag väl kommer :) Senare ikväll ska jag grilla och umgås med mina flickor, det blir mysigt! :)

Igår var jag ner och vart ännu tjockare hos Becca som vanligt :) Trevligt trevligt, tror inte vi kan umgås utan att äta nått :P

Var och handlade på Hemköp inför kvällen innan Becca slutade, träffade en av de personer jag inte vill träffa typiskt mig. Det jag hatar med att jobba på Hemköp är att här i Fellingsbro kommer det in så många som man verkligen inte vill träffa. Och det är ju inte så att jag kan gömma mig när jag sitter i kassan, på Energikällan kände man ju inte så många och kom det nån jobbig smet man lite diskret in bakom i köket. Nej jag får göra som jag tänkt, hissa ner cigarettskåpet så att ingen ser mig och förställa rösten, haha.

Ja på tal om min röst så är den helt förstörd, jag är hes hela tiden alla tror jag har festat som en galning dan innan. Det är redan en kund på Hemköp som frågat om jag gjort det. Jag pratade ju lite hest och genom näsan innan men nu är det mycket värre :S Är väl allt festande och alla ciggaretter, inte alls bra det där.

Imorgon fyller Ullis 20 år, jag har inte hunnit köpa en present till henne än, shame on me. Men jag kommer väl inte träffa henne på ett tag så jag hinner väl :)

Jag och Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0