Postkurs med Tore!

Var ju på psotkurs igår med Hemköp, hela dan höll det på. Vi kom dit vid 9 sen åkte vi hem strax före 5, och då skulle jag och Becca till Hemköp och jobba till stängning. Men det gick bra trots att jag var helt slut i huvet.  Postkursen var helt okej jobbigt att sitta och lyssna så länge men vi fick ju göra övningar och prova på att använda programmet i datorn för att skicka iväg post och läman ut  och sånt. Jag, åhl och Becca använda nog alla klisterlappar som skulle sitta på breven :P
   Vi fick mat där också, åt uppe på Buffén på Strike det var rätt så gott. Vi satt ute på terassen i solen, sköönt! Haha jag sa till Åhl att han skulle få 100 kr om han tog av sig till bar överkropp, fick lite panik när han väl började ta v sig trodde verkligen han skulle gör de :P Det hade vart lite pinsamt.


Åhl och Jenny på terassen.




Ja när vi kom hem så var det ju dags för mig och Becca att jobba, men som sagt så gick det bra. Efter att vi jobbat klart åkte jag först hem och åt lite sen drog jag ner till Becca för att kolla på tv och käka lite paj, mums! Vi satt som vanligt och prata en massa. Hon berätta om min stackars lilla kusin Jenna, jag vart så jävla förbannad när hon berätta vad som hänt. Tycker så jävla synd om dig gumman<3 Sånt där är det värsta jag vet, fattar inte hur man kan göra så.

Japp just nu sitter jag här i mitt otroligt sexiga Nalle Puh-nattlinne, har inte orkat kä på mig än känner mig lite hängig. Men jag har lovat Åhlan att jag ska jobba åt honom så ska väl sticka iväg och jobba snart, det var inte så länge så det var skönt :) Imr blir det tacobuffé, på lördag kommer förhoppningsvis Daniela hit så får se vad vi hittar på och på söndag ska jag umgås med Anna. En fullspäckad helg de här, men känner verkligen att jag behöver sysselsätta mig för att inte tänka för mycket.


Nej nu får jag väl gå och göra mig iordning, så att jag kan dra och jobba sen. Ha de bra!



Here I go again on my own!


Kommentarer
Postat av: jenna

tack frida. tack för att du bryr dig <3

2009-05-15 @ 18:05:32
URL: http://jennifervedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0