Precis som ALLA andra!

Jaha då har även jag skaffat mig en blogg, vilket jag sagt att jag aldrig skulle göra. Men jag skyller på att jag faktiskt lovat min lilla vän Sharon att jag skulle skaffa en om jag fick en dator. Så eftersom min underbara pappa var så snäll och gav mig en laptop i 20 års present så sitter jag nu här och skriver för fulla muggar! Är du nöjd nu Sharon? :)

Ja Sharon och Maria dom drog ju till Frankrike idag dom jävlarna! Fick ett sms av Sharon imorse när dom passerade Hemköp i Fellingsbro. Inte ett dugg avundsjuk är jag på dom små liven ;)

Idag har jag hunnit med rätt så mycket faktiskt. Gick upp vid åtta för att jag skulle klippa mig och färga håret vid nio, det var väldigt efterlängtat. Efter det så tog jag den lilla röda opeln och styrde mot ett regnigt Örebro, där en glad Mia Nilsson väntade :) Länge sen jag träffade den lilla sötnosen, så det var kul att äntligen ses. Fick ju se hennes och Henriks lägenhet också, den var mycket fin får jag lov att tala om. Efter att vi tittat på lägenheten skulle vi åka och handla sushi (som jag aldrig ätit förut), Mia hade kommit på den brilljanta idén att vi skulle cykla. Dock inte så brilljant när det regnade som bara den. Men men vi tog cyklarna och trampade iväg iaf, Mia på sin lilla rosa cykel och jag på den stora med paraplyet i högsta hugg. Vi såg nog rätt roliga ut :) När vi kom hem var jag förväntansfull över att få smaka sushin. Så det första jag gör är att doppa pinnen i den gröna typ såsen som var i mitten. Men precis när jag är på väg att stoppa den i munnen skriker Mia "Neeej! Den där är jätte stark" haha kunde gått lite tokigt. Ja men då har man provat sushi då, ingen höjdare enligt mig men kul att prova nått nytt.
   Kul att träffa Mia idag iaf, vi hade så mycket att prata om och ta igen. Skönt med såna kompisar som man inte träffat på ett tag men när man väl ses så känns det som det var igår :)


Oj vad mycket jag skrivit redan, dock inte så mycket som jag talar :) Min syster berättade att hon hade pratat om mig och att jag pratar så mycket och fort på sitt muntliga nationella prov i engelska. Haha hon är rolig min syster, hoppas hon fick MVG!

Imorgon ska jag och Becca ta Fjatten (som Vendela skulle ha sagt) och åka in till Örebro för att köpa utemöbler till hennes balkong, hoppas det blir bra! Sen blir det väl att handla en del kläder också, det sitter ju aldrig fel med nya kläder :) Måste ställa om klockan jag fick av mamma också så den passar mig.

Hade lite problem när jag skulle skaffa mitt "bloggnamn", hade ingen fantasi alls och det är ju inte precis så att Frida Andersson är ett ovanligt svenskt namn. Så tillslut fick de bli missfrallan och det är en viss mr Pohl som ligger bakom det. Haha han som börjat kalla mig Frallan för ett år sen när vi bowlade, jag sa att det aldrig skulle slå i genom så att nån skulle börja kalla mig det. Men ack så fel jag hade, nu har ju till och med jag börjat kalla mig de. Hatten av för mr Pohl :)

Nej nu får jag sluta skriva, är väl ingen som orkar läsa så här mycket. Dock är det de bästa jag vet när nån av de bloggar jag läser är uppdaterade med långa texter, mums! :)

Ha det bra och kom ihåg, Du ångrar bara det Du aldrig gjorde!

Kommentarer
Postat av: Annap

detta blir en blogg som ja kommer läsa ofta :D och med tanke på din fantasi så lär det ju aldrig bli så kallad bloggtorka här :P hihi

2009-05-07 @ 22:04:26
URL: http://missannapanna.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, nej risken är väl inte så stor :)

2009-05-07 @ 22:28:52
URL: http://missfrallan.blogg.se/
Postat av: Cili

Äntligen! Denhär bloggen har jag väntat på! Jag håller helt med vad Anna säger helt enkelt ;)

2009-05-08 @ 09:30:31
URL: http://ciliii.blogg.se/
Postat av: ida

välkommen till blogg världen frida:) jag kommer också läsa denna blogg ofta! lovar:P

2009-05-08 @ 12:35:42
URL: http://idakortochgott.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack så mycket flickor, det värmer! :)

2009-05-08 @ 21:05:13
URL: http://missfrallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känner mig riktigt NöJd!!!!

2009-05-14 @ 11:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0