Pretty Woman

Sitter och tittar på Pretty Woman, tycker om den filmen. Mamma kom hem för några timmar sen och hade givetvis med sig en massa presenter :) Fick prata av mig och berätta allt, vet inte om det är bara min mamma eller om det gäller alla mammor men nör hon säger att allt kommer bli bra och ordna sig så tror jag verkligen på det. Hur dåligt jag än mår så, så känns det alltid mycket bättre efter att jag pratat med mamma. Hoppas mina framtida barn kommer känna så för mig med :)

Mamma<3


Nu ska jag fortsätta titta på filmen.

Don´t stop push it now - Dan Winter , den går på repeat nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammor är bäst, aldrig utan min mamma :-)

Allt hon säger är rätt, är det fel så är det rätt iallafall..

2009-05-19 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0