Rena rånet!

Sov ju hos Daniela inatt, somnade dock inte förens halv fyra. Låg och tittade på Australia medans Daniela låg och sov bredvid, hade inte tänkt kolla på hela filmen men kunde ändå inte sova så det vart hela ändå.

Vi gick väl upp vid elva, tittade på 7 miljonärer som Emma hade börjat kolla på på kvällen. Den är rätt rolig den filmen :) Efter att vi kollat på filmen duscha vi och fixa iordning oss lite innan vi gick ner till Gulds för att käka lte pizza, men det är ju sista gången helt klart. Dyrare pizza får man ju leta efter, inte är det särskillt god heller. Jag åt bara några bitar innan jag kände att jag inte ville ha mer. Medans jag och Daniela åt så gick Emma upp till Tomas lägenhet och åt där ist den fattiglappen ;) Jag och Daniela gick också upp och kollade på lägenheten efter att vi ätit. Riktigt fin var den faktiskt, han skulle dock få nya tapeter i köket för dom var det fullt med fett-fläckar på. Vi var där en stund innan vi begav oss hem till Daniela igen.

Ja nu är jag hemma igen, sitter och försöker komma på nått att göra. Känner för att ta mig en liten promenad, smsade Anna men den muppen har inte svarat än ;) Hon sliter väl ute i stallet som vanligt :)

Jaha imr ska man upp tidigt, ska på postkurs i Örebro. Klockan åtta skulle vi ses vid Hemköp. Det är jag, Becca, Åhl, Roos-Marie och Jenny som ska åka. Åhl ska köra, sköööönt! Sen blir det att jobba till halv nio när man kommer hem, ser inte fram emot de men lönen sitter ju inte precis fel!

Nej nu ska jag ta och ringa Becca och höra lite om morgondagen.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0