Sexparty

Yes ikväll blir det sexparty i Danielas poolhus, riktigt kul kommer det bli :) Ska dock inte göra samma miss som Sara och betala 600 spänn för underkläder som jag sen aldrig får ;)

Pratade med Sharon för en stund sen, hon ska ju bli med, riktigt kul :) Måtse kolla om det gåt några bussar eller tåg upp till hytta sen.

Nu sitter jag och lyssnar på Gyllene Tider - När Vi Två Blir En. När jag hör den låten tänker jag alltid på Fucking Åmål, när Johan Hult står och gör sig iordning framför spegeln och böjer sin keps. Åååhhh vad jag tyckte han var snygg, var helt kär i honom. Han var verkligen den perfekta killen enligt mig på den tiden. Ja menar keps, snusprilla, hål i örat, stor halskedja, kan det bli bättre? (jag skrattar för mig själv, dom som känner mig vet varför) Vet inte om mina idel har ändrats dom senaste 12 åren? (skrattar för mig själv igen). 


Johan Hult
Johan Hult


Nu ska jag ta mig något att äta, ska nog sätta mig ute i solen :) Återkommer imorgon om hur kvällen var :) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0