2012

Här hemma hos farmor fortf, sov ju här. Sov till typ kvar i ett, haha väldigt länge men trots det känner jag mig hur trött som helst. Har inte gjort nånting alls på hela dagen, bara legat framför tvn eller suttit här. Känns drygt när jag egentligen borde vara hemma och städa för nu är det kris i min lägenhet, kan ju inte ta hem någon som det ser ut där! Ja och ikväll ska jag åka in till Örebro med M och äta kinamat och titta på bio :) Vi ska se 2012, vi har pratat om att vi vill se den länge och nu har den ju haft premiär så då passar vi på. Den verkar skit bra när man kollar på trailern, den handlar om jordens undergång typ. Mayaindierna hade förutspått att jorden skulle drabbas av en massa naturkatstrofer och gå under 2012, och så händer just det. Inte så verklig kanske men jag tror nog att den kan vara riktigt spännande :)
Vem vet jorden kanske går under 2012, eller så är vi alla redan zombier då efter influensavaccinet ;)


// Frida.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0