Blandade känslor

Helgen har varit bra men konstig och jag känner att jag har fått på tok för lite sömn. Det blir ju inte bättre nu heller när klockan är tjugo i ett och jag börjar jobba klockan nio i imr och att jag verkligen MÅSTE duscha! För just nu är jag nog typ den ofräschaste i den här kommunen (okej en väldig överdrift, får hoppas det inte stämmer).

Imorgon blir det jobba som vanligt men sen kommer bästa J hit och sover här, kommer bli hur mys som helst och vi kommer ha en hel del att prata om. Sen måste jag ta och ringa D och E för det passade ju inte för nån av dem att svara när man ringde ;)

Nej dags att hoppa ner i sängen och sova lite. God natt!


Var ute på Frimis med två heta brudar..




// Frida.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Haha fan vad snygga ni är ;)

2009-11-17 @ 17:58:22
URL: http://danielaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0