Ett svin

Jag och B var och vaccinerade oss mot svininfluensa idag. Mamma har tjatat på mig länge så idag fick jag äntligen arslet ur vagnen och pallrade mig dit. Skönt att få det gjort, men ont gjorde det inte jätte ont kanske men det spände väldigt mycket. Vart lite full i skratt när jag satt där och började tänka på Roland i Torsk På Tallinn, "Åh gud vad det spänner!" Haha hade det inte gjort så ont hade jag nog börjat skrattat. Sen var vi tvungna att sitta och vänta i 10 min för att vi inte skulle svimma eller nått sånt. Jag och B började givetvis fantisera ihop en massa saker som skulle kunna hända. Typiskt oss, vilket min syster var snabb med att kommentera när jag berätta för henne och mamma. "Jag kan se det framför mig, när är så töntiga" Är vi väl inte alls?! Det jobbiga är bara att när hon härmade oss var det riktigt likt. Nu ligger jag här i sängen och mår skit rent ut sagt. Är helt yr i huvudet och illamående, värken jag har i armen ska vi inte tala om. Fast jag är väl bara ovanligt känslig, min gamla friidrottstränare sa alltid, "Frida du har lägre smärtgräns än en mattkant" Jaja hoppas jag mår bättre imr. Det lär jag göra för idag ringde nån tant från telia och berättade att det skulle komma nån och fixa med bredbandet imr, äntligen! Nu ska jag ta och försöka sova. God natt!


 // Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0