Fars dag!

Idag är det fars dag och jag sitter just nu ute hos pappa och tittar på Patrik 1,5. Riktigt rolig film det där :) Har inte direkt firat pappa så mycket han fick en massa trisslotter bara av mig men tror inte han bryr sig så mycket ändå. Han har dock varit snäll och köpt några Bacardi Breezer orange åt mig från båten, tack! :)

Jag hade ju tänkt ha en lugn och vit helg men det höll ju inte så länge, haha. Pojkarna mina ville ha med mig ut på krogen och det kunde jag ju inte tacka nej till när dom väl frågade. Så vi förfestade lite hemma hos F innan vi drog in till Örebro för Frimis. När vi kom in så såg det helt dött ut så vi drog till Klaras och där var det ju såklart ännu mindre folk. Men det var inget att hänga läpp för, vi fick helt enkelt roa oss själva. Är ju inte varje dag man har ett helt dansgolv för sig själv :) Vi käkade pizza också innan vi åkte hem, F var snäll och bjöd så jag kunde inte annat än tacka och ta emot :)

Vaknade i hyffsade tid och mådde oförskämt bra. Ringde D och hon pushade på mig att göra något som jag inte trodde jag skulle våga. Men efteråt så kändes det så mycket bättre! Vad skulle jag göra utan dig?! Kändes så bra att reda ut allt och veta vart vi står :) Så på kvällen blev det att åka in till Örebro med M. Vi käkade mat på Efasos, nån grekisk restaurang har aldrig varit där förut men gott var det iaf så det får bli fler ggr :) Vid bordet bredvid oss var det värsta kalaset, var nån stor grekisk släkt som var där och så kom dom in med värsta tårtan. Sen vart det bio, Flickan som lekte med elden, bra var den men tyckte nog att första filmen var snäppet bättre.

Idag har jag inte gjort så mycket var till morfar och fikade på förmiddagen och sen har jag åkt hit. Var ut med vovven en sväng och pratade med A, behövde det. Tur att man har underbara vänner som alltid ställer upp och lyssnar på ens tjat.

Skulle få mitt bredband den 17e så ska väl försöka bli lite bättre på att skriva här :) Kan knappt vänta tills jag får det.


Big Deal - Du kan ge kärlek, älskar'n!



// Frida.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0