Fredag den 13e!

Idag är det fredag den 13e och än så länge så har det väl inte hänt nått hemskt, är ju två timmar kvar så hoppas att det inte hinner hända nått heller. Min mobil har dock börjat krångla jätte mycket nu så får väl kanske se det som ett tecken på något hemskt, haha. Men något som gjorde mig glad idag var att när jag kom hem från jobbet idag så hade pappa varit här med en kaffebryggare, kaffefilter och kaffe som hade köpt åt mig. Bara så där, känns inte som att det är så typiskt honom att göra det :) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på tror det blir att titta på film med M eller om vi kommer på nått annat roligt att göra. Imorgon ska jag iaf på 90 års kalas (45+45) hos Eva och Jukka, och senare på kvällen blir det utgång med B och A. Så tror nog att det kan bli en riktigt rolig lördag :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0