Honey I'm home!

Kom precis hem från Örebro så nu blir det att sminka av sig och krypa ner i sängen, missade ju Bonde söker fru så tänkte försöka kolla på internet efter avsnittet :) Bion var skit bra men rätt så förutsägbar, trots det så var den ändå väldigt spännande. Rekommenderar alla att se den iaf :) Haha när det är riktigt spännande, typ när dom ska lyfta med ett plan eller köra ifrån nått med en bil är jag så inne i det att jag sitter och spänner mig och liksom gasar på jag med :) Vi åt på kinamuren också innan bion, var länge sedan jag åt kinamat så det var gott.

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, sängen och sökandet efter Bonde söker fru-avsnittet kallar. God natt!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0