I bara morgonrocken

Sov jätte länge idag men väcktes för en stund sen av att det ringde på dörren, och inte lite ringde det heller. Eftersom jag sov så fattade jag först inte vad som hände och jag hann precis få på mig morgonrocken och öppna innerdörren innan den på utsidan låste upp dörren. När dörren öppnas så står där en skägggig gubbe med glasögon, helvete vad rädd jag vart! Hur kunde han ha nyckel till mig liksom? Men sen berätta han att han skulle laga ett fönster hemma hos P och hade gått fel eftersom han trodde P stavade sitt namn med F. Haha så tokigt det kan bli, tur att jag hann upp så jag inte låg kvar i sängen när han kom in :P

Nu har jag "lite" disk som väntar sen till tandläkaren, jag vill inte! Får se om jag överlever....


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0