Just det, ett SVIN!

Trodde ju inte att jag skulle få så mycket biverkningar av sprutan jag tog igår, men tji fick jag! För här ligger jag i soffan med värk i hela kroppen, armen kan jag knappt röra och så fort jag rör mig blir jag illamående och yr på en gång. Får panik av att må så här, ringde mamma och började givetvis tjuta som en liten unge. Så är det alltid när jag mår dåligt och ska prata med mamma, knas. Så jag kunde ju inte gå till jobbet idag, funkar ju liksom inte att flytta runt på kartonger och lådor med grönsaker som väger runt 10 kg, om inte mer, med bara en fungerande arm. Usch det här är inte min dag alltså. Det enda positiva är väl att en kille var här idag och fixade med bredbandet, så hoppas jag får mina hårdvaror med posten snart:) Han var riktigt trevlig, han prata på och sen fick han syn på mitt tjejvasan diplom, då vart han imponerad haha;) Nej nu ska jag fortsätta ligga här och tycka synd om mig själv och vänta på att underbara E ringer så det kanske känns lite bättre.


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0