Lyhört

Har upptäckt nu på kvällen att det är väldigt lyhört i min lägenhet, nu när det flyttat in en i lägenheten bredvid så hör man varje gång dom pratar. Drygt, var mycket skönare när det stod tomt där, då var det enda jag hörde när dom under tittade på nyheterna på tv för hon som bor bredvid mig på andra sidan är ju döv så hon gör inte så mycket ljud för sig :) Å andra sidan så hör ju min granne mig också, lär hon ha gjort som jag och J låg och garva till Sunes sommar och Sunes jul :) Nu ligger J och sover igen här bredvid mig, jag nicka till en stund jag med. Har knappt fått nån sömn alls den här veckan känns det som så inte så konstigt man är trött.

Imorgon ska jag ju försöka mig på att städa på förmiddagen sen ska jag kanske följa med M in till stan och vara lite smakråd, och jag ska inte köpa något, neeeej det ska jag inte! Ska f*n klara av det :)

Nej nu är det dags att väcka J igen.


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0