Magvärk

Kunde knappt sova igår för att jag hade så ont i magen, hela magen krampade ihop sig inte kul alls. Känner av det lite fortf men hoppas det går över idag.

Helgen har varit bra, hade min första vita helg på väldigt länge haha :) Dock vart det lite vin i lördags kväll men det räknas inte ;) Annat blir det nästa helg för då kommer jobbet hem till mig och partar lite ska bli kul, hoppas D och N blir med också.

Måste ringa D och E ikväll har inte pratat med dom på hela helgen så nu har jag abstinens kan jag säga! Saknar dom så fruktansvärt mycket!


// Frida.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag saknar dig med gumman, ring ikväll jag väntar <3

2009-11-23 @ 20:11:08
URL: http://danielaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0