Saltkråkan

Pratade nyss med M i telefon och nu tänkte jag strax krypa ner i sängen och titta på Saltkråkan tills jag somnar. Har hunnit med att prata med underbara E och D idag, vi utböt lite uppdateringar och E berättade något som gjorde mig väldigt irriterad, usch!  Men idag hände också något som gjorde mig glad. Det var en "tant" som kom fram och sa att hon först inte såg att det var jag, men när hon såg mina "stora fina ögon" så såg hon att det var jag. En sån sak kan verkligen göra den sämsta dagen iaf lite bättre :)

Imorgon ska jag till tandläkaren, inget jag ser fram emot precis. Särskillt inte eftersom jag missade den förra tiden så nu får jag betala dubbla avgifter, riktigt surt men helt och hållet mitt eget fel. Sen ska jag försöka ta mig i kragen och städa och diska lite här hemma, behövs verkligen. Har tvättid så det ska också hinnas med sen ska jag träffa S också så jag kommer nog inte kunna sova så långe imr som jag skulle vilja, men men :)

Nej nu ska jag borsta tänderna och krypa ner framför Saltkråkan. God natt!



GLAD!




// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0