Två hål

Kom nyss hem från tandläkaren och Hemköp, visade sig hos tandläkaren att jag hade två hål :( Eller iaf påbörjan till det eller nått, så ska tydligen rycka ut dom för även om dom lagar så är risken så stor att det bli hål igen. Tänderna sitter nämligen längst bak så dom är jätte svåra att komma åt och borsta. Jaja inte mycket att göra åt får tänka att det blir bäst i längden men känner mig ju inte så sugen på att betala för kalaset..

Nu ska jag ta och städa här hemma, skulle ha träffat S idag också men hon var tvungen att handla grejer till huset och fixa med det. Det var synd men förstår ju att dom vill bli klara med det så dom kan flytta in nån gång :) Ska bli spännande och se sen när det är klart.

Nu ropar disken efter mig så är väl bäst jag går ut och får tyst på den...


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0