ZzzZzz..

J är här, dock ligger hon just nu och sover i min säng :) Ska väcka henne snart ska kanske vi kan gå ner till Hemköp och köpa något gott och onyttigt. Var och hämtade henne och mamma i Linde och passade på att hämta ut mina kort på Expert när jag var där. Träffade J innan jag gick in på Expert, det var roligt att träffa honom och prata lite :) Känner nu hur mycket jag saknar honom och alla andra underbara vänner på Energikällan..

Som sagt så hämtade jag ut lite kort som jag framkallat och förstorat. Så nu har jag satt in dom i ramarna och hängt upp dom, måste säga att jag vart riktigt nöjd med resultatet också :)

Nej nu ska jag ta och väcka lilla fröken :)


Ett av korten, fast i svartvit :)




// Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0