Ursäkta!

Får be om ursäkt att jag är så fruktansvärt dålig på att uppdatera men pga flytt, rån, jobb, brist på internet och en massa annat så har det ju inte riktigt gått så bra att blogga.. Lovar att komma med en ordentlig uppdatering så fort jag får internet!

Idag kände jag att det är på väg i rätt riktning, måste hem och ringa Danni och berätta!

Saknar mina energikällan vänner allt för mycket, känner mig som en knarkare på avgiftning, jag får abstinens!




Kusiner<3
Skulle jag hitta dom jävlarna skulle det bli synd om dom.





// Frida.

Kommentarer
Postat av: Becca

Va fina vi är <3 =)

2009-10-13 @ 22:41:15
Postat av: Sara

Och jag saknar dig!

Hoppas vi ses snart igen!

Puss på rej!

2009-10-15 @ 06:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0