En vit helg

Hade ju tänkt ha en vit helg men det höll ju inte så länge, fick ett sms av Fredrik på dagen i fredags så på kvällen bar det av hem till honom och hans nya lägenhet :) Har ju inte sett hans läenhet förns nu, lite roligt var att vi hade valt samma fondvägg, lika bra smak har vi med andra ord ;) Det var jag, Fredrik, Gustav och Magnus som var där senare kom Oliver, Philip, Emil och Calle en stund också. Vi gjorde inte så mycket pratade mest :)

På lördagen åkte jag till Arboga med Mamma och Göran, vi åkte till Ö&B och handlade lite till min lägenhet. Jag fick en micro i inflyttningspresent, tack! Träffade Ulla där också, har inte träffat henne sen personalfesten tror jag så vi vart ståendes och pratade i ett bra tag :) På kvällen vart det tacos och singstar hemma hos familjen Kjellin, hur trevligt som helst :)

På natten vart jag dock väckt flera ggr av fulla kompisar, haha. Först skickar Emil en massaa sms och sen ringer han och frågar om efterfest, jag vet knappt vad jag sa, var så trött. Sen ringer Rydan nån timmer senare men då hade jag tydligen bara tryckt bort det. Haha är så roligt att om man sover riktigt djupt och blir väckt så vet man inte riktigt vad man gör. En gång när nån ringde och väckte mig när jag sov så hade jag plockat isär mobilen, jag hade tagit ur batteriet och allt bara för att den skulle sluta ringa, haha.

Idag har jag jobbat, drygt men jävligt bra betalt så då är det värt det :) Kom hem för typ en timme sen, pratade med Daniela. Dom hade lite nya idéer så jag ska ringa Anna imr så får vi se om det blir Malmö nästa helg iaf :)

Nu ska jag fortsätta titta på Ensam mamma söker sen ska jag ringa och prata med mamma :)

Lite trött på att man säger att man skahöra av sig men sen hör man inte ett ljud, blir lika besviken varje gång :(


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0