Händelserik dag

Ja idag vart det ju inte riktigt som jag tänkt mig. Först åkte jag in till Örebro och käkade lunch med mamma, tack mamma! Hitills var dagen hur bra som helst, men det var när jag skulle ta bilen ut till Ikea som allt började gå åt helvete. Ja då så startar ju självklart inte bilen! Så där står jag på en parkering i Örebro med en bil som vägrar starta, suck. Fick sitta där och tjura för mig själv ett tag innan mamma kom så då gick vi tillbaka till hennes jobb och jag kunde ringa till pappa och fråga om råd (för min mobil höll ju dessutom på att ladda ur). Han trodde iaf att han visste vad felet var så Carro kom och hämta mig så åkte vi ut till Ikea och handlade lite där sen åkte vi till en mack för att handla det som behövdes till bilen. Så fick pappa och Nutte komma in och hjälpa mig starta det vilket som tur var gick. Så nu hoppas jag att jag slipper fler missöden med den där förbannade bilen :) Kan passa på att berätta något roligare, att nästa helg så sticker jag ner till Malmö och hälsar på mina underbara vänner:) ska bli såå kul! // Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0