Hela världen är så underbar bara man får ett svar.

Ja då var en helg i Malmö och Svedala avklarad, och roligt det hade vi, inte så lite heller :) Vi kom fram till att vi alla nog hade skapat oss ett varsit nytt skratt där nere, värst var nog Anders pedofil-gammal äckelgubbe-"he he he"- skratt. Alla höll på att dö när det först skapades, han är rolig Anders :)


Jag och Anders hittade ett par snygga glasögon i bilen.



Hände så mycket under helgen så kan omöjligt skriva allt och tror inte att någon skulle orka läsa det heller så får göra mig kortfattad (inte min starka sida). Jag, Anna, Erik, Olle och Anders drog ner mot Malmö fredag eftermiddag, när vi börjar närma oss vi elva tiden ringer vi till tjejerna. Dom är fulla som kastruller och festar i Lund och tåget går inte förns när vi beräknas vara framme i Svedala, vilket betyder att vi skulle få vänta på dem i x antal timmar. Men det är inget att hänga läpp för så vi bestämmer oss för att hämta dem i Lund. När vi kommer fram så berättar killarna att i Lund får man dricka på offentlig plats, wiho! Kändes lite olagligt att stå och halsa en vinflaska mitt på stan när polisen glider förbi, men som sagt så var det inte det. Sen kom tjejerna och det var ett tårfyllt möte, hada saknat dem så! Vi mosade in oss i bilen till Svedala där festen fortsatta fram till småtimmarna.


Samlade igen<3



På lördagen fixade vi iordning oss och drog in till Malmö för en heldag på stan, men vi orkade inte med så mycket så det vart bara käk på en restaurang och sen handlade vi tacos till kvällen. På kvällen käkade vi sen började festen igen, kul att i Malmö så stänger det inte förns fyra så man behövde inte känna sig så stressad. Vi tog en taxi in och efter ca 2 min i bilen (enligt emma, enligt mig var det längre) och jag pratat med taxichauffören så älskade jag skånskan! Jag som alltid har avskytt den, men då började jag faktiskt tycka om den :)


Gänget -Olle i Malmö.





Ute och svirar i Malmö.



På söndagen var det bakis dag och hemfärd, var inte en så rolig dag precis så inte alls värd att nämna.

Igår var det tillbaka till verkligeheten och jobbet igen, och tillbaka till verkligeheten var det verkligen. Förstår inte hur man kan vara så elak? Vet inte om det var tröttheten som gjorde att jag tog åt mig extra mycket men Malin var iaf snäll och försvarade mig och Anette och Becca tröstade, känns skönt när man vet att de är på ens sida.

Det är bra konstigt vi har gått runt och trott att den andra är sur på en, båda två har trott det, knas. Skönt att veta nu iaf..

Idag har jag varit ledig och inte gjort ett släng alls, skööönt! Ledig imr med så får väl se till att få något gjort.

Saknar Tim, är alldeles för tomt här utan honom. Längtar tills han kommer hem!


// En Frida med Tim-abstinens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0