Rubrik

Dålig fantasi har jag sen är jag kissnödig men jag orkar liksom inte gå och kissa så därför kan jag inte riktigt tänka klart. Stora problem jag har jag, idag satt jag på fikat och pratade med Emma i mobilen som jag höll i ena handen och i den andra handen använde jag till att försöka få ut räkost på mackan. Men det var en väldigt stor räka som hade satt sig i vägen så det gick inte så bra för mig, och det hade Ulla och Andreas väldigt roligt åt. När Andreas skulle hjälpa mig så tog han inte lite för mycket (han skulle väl försöka visa att han var man) vilket slutade i att det kom räkost lite överallt förutom på mackan :)

Imorgon är det tisdag vilket betyder att Frida är ledig, dessutom är det den 15e vilket i sin tur betyder att det är löningsdags, inga fel! Så det blir att åka in till Örebro och  bränna allt på någor onödigt! Nej då, men jag ska faktiskt in till Örebro om allt går enligt planerna. Ska luncha med min kära mor, handla lite möbler och sånt på Ikea sen ska jag passa på att träffa min underbara vän Caroline :)


Nej nu kanske jag ska ta och gå på toaletten innan min blåsa spräcks! Förresten undra hur lång tid det tar innan den gör det? Och vad som exakt händer då? Kan man laga den igen? Gör det jätte ont? Aja det är inget ska jag bli varse om nu, så bäst jag kilar iväg.

Förresten så pratade jag med Sara Mäkitalo idag (har blivit att vi talar lite då och då på affären, trevligt) iaf så berättade hon att hon  att hon hade en lite långhårig chihuahua som hette Wilma :) Gissa om man blev sugen på att skaffa sig en egen lite voffsing, dock inte en chihuahua tror jag. Jag skulle säkert sätta mig eller trampa på den lilla kraken. Nej nu måste jag faktiskt kissa!


// En väldigt kissnödig Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0