Kurs

Har varit på Frukt&Grönt-kurs ons-tors i Sthlm. Var väldigt sketiskt innan och nervös som bara den eftersom jag inte skulle känna någon. Men det gick faktiskt bra, var till och med roligt :) Alla var snälla och roliga. Vi fick först sitta och lyssna på en massa prat och titta på statistik sen fick vi åka till en skola och laga mat med en kock som jobbat på Café Opera. Vi vart indelade i lag så fick vi tävla mot varandra och laga mat utan recept. Och jag och den killen som jag var med vann faktiskt!!! :D Var helt död efter all mat vi hade ätit men på kvällen tog vi en taxi in till city och satte oss på en krog och drack och pratade :)
   Igår åkte vi runt i en massa butiker och tittade på deras frukt&grönt-avdelningar, var intressant och lärorikt faktiskt men väldigt annorlunda. Sen vart vi bjudna på lunch på en riktigt lyxig restaurang på östermalm innan det var dags att sätta sig på tåget och åka hem. M kom och hämtade mig i Arboga så åkte vi hem och åt pizza, haha rätt så onödigt efter all mat jag tryckt i mig under dom här två dagarna :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0