Världens bästa

Har förstått att jag har världens bästa pojkvän. Han ställer alltid upp och står på min sida och låter mig veta det. Tack för det älskling. Ja så därför är han bäst helt enkelt. Punkt.

Har givetvis ätit en massa påskmat i helgen, alltid lika gott. Igår var vi ut till Ms kusin och hälsade på sen åkte vi till pappa. Han hade varit till Åland och köpt med snus till M och Bacardi till mig, tack papi. Vi skulle bara stanna en stund men eftersom M och pappa verkar ha en förmåga att prata i timmar så vart vi kvar tills tolv typ. Var skapligt död när vi kom hem.

Har fått sjukt lite sömn i helgen så ska nog ta och sova lite middag.


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0