Du vill ha det du förlorat..

Melissa Horn - Med ena foten utanför, förbannat fin låt. Bara så ni vet!

Är hemma på "besök" igen, haha var typ en vecka sen jag var i min lägenhet. Som vanligt har jag spenderat mina dagar och nätter borta. Har haft fullt upp och det gillar jag!

I fredags fikade vi på stan vi tjejer, Ullis från skåne var på besök. Hon går i samma klass som Daniela, skit mysig och trevlig tjej :) När hon sa hejdå i söndags kändes det inte direkt som att det var två dagar sen jag hade träffat henne för första gången. Skönt med lättsamma människor, men å andra sidan är hon ju kompis med mina bästa vänner så det kunde ju inte vara vilken mupp som helst :)
   Tillbaka till fredagen då, vi fikade sen åkte vi till hytta och Idas lägenhet och drack vin och åt ost och kex, riktigt mysigt :) Vart en rätt så tidig kväll eftersom i lördags var det dags för parkfest.
Riktigt kul var det, vi förfestade hos Carro. Vi körde charader, skit kul, jag och Daniela måste tänka väldigt lika för hon tog alla mina och väldigt snabbt också ;) 
Som vanligt så gick tiden inne på hotellet väldigt fort, men det var jätte roligt. Är så skönt för där kan man gå runt själv och man träffar ändå hela tiden nån man känner :) Sen vart det efterfest och tillsist pallra vi oss hem, kom inte i säng förns 06.20! Snacka om att man var lite trött dagen efter :)
Bakisdagen var exakt som den ska, vi beställde hem pizza och massa cola som vi tröck i oss. Kan inte finnas något godare än cola dagen  efter :)

Ja det var väl helgen det, igår gjorde jag inte mycket målade lite men fick ont i armen efter fyra ynka plankor haha. Snacka om att man är klen. Sen vart det tacos och mys hemma hos Anna :)

Idag blir det nog att umgås lite med kusinen, väääldigt länge sen sist!


Ångra aldrig något som fått dig att le..


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0