Morgonmänniska?

Följde med Tim till Arboga imorse, eller ja på förmiddagen. Men för oss kändes det som att klockan var typ sex, var så sjukt trötta, jag är absolut ingen morgonmänniska.

Nu har jag tänkt packa lite sen får vi se om det blir lite party med mina babes, borde egentligen ta det lugnt eftersom vi åker imr kväll men vill ju hinna träffa Emma innan vi åker också.

Nej nu har jag inte tid med det här. Och om jag inte hinner/orkar blogga mer innan jag åker så får ni ha det så himla bra (eller inte) här hemma i Sverige medans vi har det KANON bra på Cypern! :) Haha jag säger som vi skrev till ettorna när vi tog studenten, SO LONG SUCKERS! :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0