Skrapsår

I onsdags vart det spontan utgång på Bistro, inte mitt favorit ställe kanske men det var väl hyffsat kul ändå. När vi skulle bege oss hemmåt fick jag för mig att jag skulle bära Marcus på ryggen i en av Lindesbergs kanske brantaste backar. Väldigt bra idé, eller inte. Jag kämpade på och Marcus hejade på. Envis som man är så vägrade jag stanna vilket slutade med att när mina ben till slut gav upp så vek dom sig bara, haha. Föll som en fura och fick på köpet Marcus över mig. Klarade mig dock med endast några skrapsår på knäna.

Igår var vi trötta som aldrig förr, skulle kunnat sovit 24 timmar i sträck. Men vi lyckades iaf med att boka resar till Ayia napa så på måndag drar vi! Ska bli svin kul, dock kan inte Emma följa med och det suger ju såklart men men vi får klara oss utan henne den här gången.

Är hemma i mitt egna hem, om man säger så, har försökt städa lite men det har väl gått sådär som vanligt. Måste iaf städa innan vi åker för känns inte så kul att komma hem till en stökig lägenhet. Nej nu ska jag fixa mig lite så får vi se vad kvällen har att erbjuda. Ha det så bra kära vänner!


// Frida.


Jag vet, jag vet så väl. Men ändå låtsas jag som att jag inte har en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0