Slut på friden..

Jaha idag jobbade jag för första gången efter semestern, behöver jag nämna att det var en mindre glad Frida som klev upp ur sängen imorse? Nej tänkte väl det. Behöver väl inte heller påpeka att det "fina" vädret gjorde sitt med. Semestern har iaf varit kanon, avslutade den som sagt i Ayia Napa, kunde inte bli bättre. Solen sken hela dagarna och det var varmt, och då menar jag VARMT! Det var runt 40 grader varje dag och jag har kommit fram till att jag nog är en riktig viking, pallar inte med när det blir för varmt och vad man än gör så svettas man som en gris. Men vi hade iaf det som sagt jätte bra, vi gjorde mycket men kan inte räkna upp allt men kan iaf nämna några saker vi fick "uppleva". Vi har hoppat bungyjump (hur sjukt som helst), träffat nya vänner, käkat god mat, druckit billig sprit, gjort stopp i avloppet, haft sex i vattnet (okej det var inte vi, men Daniela och jag simmade två meter bredvid, inte så fräscht..), sett folk skämma ut sig (vi skämde så klart inte ut oss), ätit majonäs på typ allt.. Okej när man läser det här så låter det inte direkt som vi har haft så kul så jag lägger upp lite bilder ist och låter dom tala för sig själva :)





















Nej nu ska jag fortsätta titta på One Tree Hill, har köpt dom tre första säsonger så nu är jag näst intill besatt :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0