Bugg-olycka

Buggade med Per i lördags (som alltid, är typ ett måste när dom spelar Every Little Thing) och jag hade på mig mina högaste (och snyggaste) klackar. Dock är dom inte så lätta att bugga i, vilket jag fick erfara när Per svänger i väg med mig i en riktig snurr och skon åker av på hälen! Haha jag fick panik för han fortsatte bara dansa runt mig samtidigt som jag febrilt försökte få på skon igen utan att ramla. Kände mig lite som Sune i Sunes Jul när han tappar strumpan mitt i långdansen ;)

Idag har jag fått mycket gjort, har varit in till Marieberg med syster vi, eller rättare sagt jag, fick mycket handlat :) Har äntligen köpt mig en ny tv, så nu kan jag kasta ut min gamla sten! Om det var ett bra köp vet jag inte, tycker det är en djungel allt det där några säger si andra så. Jag är säkert grundlurad men än så länge är jag nöjd och jag gav inte mer än jag tänkt mig, jag gav mindre faktiskt :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0