Julkort

Hade tänkt skriva lite här igår men det krånglade så jag skriver nu ist :) Igår åkte jag in till stan och träffade bästa Sara M. Vi gick på shoppade och käkade lunch, himla mys :) Åkte sen och plockade upp mamma och drog till Frövi där hon skulle klippa sig. Medans hon gjorde det drog jag vidare till Linde och träffade fina Sara I :) Var ett roligt och efterlängtat besök, vi uppdaterade varandra och det blev som alltid en hel del skratt :) Hann även med att handla lite till i Linde innan jag åkte tillbaka till Frövi för att hämta mamma. Följde med henne hem och käkade. När jag till sist kom hem möttes jag av en fullproppad postlåda, hade bla fått två julkort. Jag vart jätte glad eftersom jag inte har förväntat mig några. Fick ifrån Emma & Daniela och från Mamma, Emma & Göran. Tur att jag i år har varit duktig och skickat några stycken själv :)

Nu ska jag krypa ner i sänge och kolla på Sunes Jul. Det är slut på batterier i min boxer-dosa så jag kan inte byta kanal och har inga batterier hemma så kan inte kolla på tv, haha I-landsproblem!


// Frida.

Kommentarer
Postat av: denise

bästa frida <3

2010-12-17 @ 22:49:13
URL: http://deenisekjellin.devote.se
Postat av: Linn

haha tack detsamma Frida! :)

2010-12-20 @ 14:17:01
URL: http://linnisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0