(Kärleks)fulla

Kanon kväll igår, tack för det alla underbara vänner! Mycket skratt och mycket dricka (som man idag får lida för), alla var glada och kärleksfulla! Haha det var kärleksförklaringar och pussar och kramar hit och dit! Men det gillar vi! ;) Bowlingen gick väl sådär, som jag har sagt tidigare så är Frida+Alkohol+Bowling ingen bra kombination. Jag gick ut hårt och började med en strike sen var det ränna på ränna på ränna. Men som sagt vi hade kul ändå :) Efterfest blev det hos Frida och Johan, buggade med Per och han snurra mig så jag flög in i bordet, haha :) Kanske slänger upp lite bilder senare, tills vidare blir det en kärleksfull-bild på mig och Jimmy. Haha.


Jag tycker om Jimmy, uppenbarligen. Men om han tycker om mig
 lika mycket framgår inte..



// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0