Mina Vänner

Hämtade grejer hos mamma som skulle läggas i mitt förråd. Det var bla en kartong med en massa böcker som jag givetvis var tvungen att rota i genom. Jag hittade då en bok som hette "Mina Vänner" :) Haha jag höll på att garva ihjäl mig när jag bläddrade i genom den. Är dom mest oväntade personerna som skrivit i den och det står så mycket konstigt. Kommer faktiskt ihåg att jag fick den när jag gick i femman och att jag hade med den till skolan så det var flera som gick i min klass då som har skrivit i den. Så om nån skulle bli känd så har jag en hel del att läcka ut ;) Nej nu kommer snart Becca, så får vi läsa i genom den ordentligt och garanterat få oss ett ordentligt skratt!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0