Mina!

Mina små änlgar kom hit igår :) OM jag hade saknat dom! Jag hade lagat julmat tills dom kom, gjorde Janssons frestelse alldeles själv och första gången dessutom, haha. Men den vart faktiskt väldigt lyckad! Efter maten mös vi och bör julklappar, jag fick en skit snygg klocka och en skål av dom :) Tack älsklingar!

Idag sov vi jätte länge sen har vi bara latat oss. Efter att dom hade åkt tittade jag klart på filmen vi började titta på igår, Trollkarlens lärling, riktigt bra var den! Och nu på kvällen har mamma varit här en sväng och ätit, myst och hjälpt mig med gardiner och disk<3 Nu börjar snart Bonde, har fått lite bilder av Daniela (typ ett halvår gamla) så jag slänger upp några :)


Cypern<3




Cypern<3




Linnsan & jag!




Jag & min fina!



// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0