Super nöjd!

Kom hem från Linde för ett tag sen. Håret blev kanon bra, så jag är super nöjd! Tack snälla Frida :) Skönt att klippa sig hos nån man känner också slipper det bli så krystat och man sitter och funderar på vad man ska säga när det blir tyst, hatar tystnad :) Jag hann också med att leta på en julklapp till julklappsbytet på lördag, hittade en skit bra grej som var vit och på bokstaven T. Vill egentligen ha den själv ;) Våldgästade även mina sötnosar på Energikällan innan jag och mamma åkte hem. Roligt att träffa dom, vart en hel del skratt som alltid :) Idag har varit en bra dag med andra ord :) Kanske slänger upp en bild på håret sen om jag orkar :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0